معمولاً خوب ميدانند براي پْر كردن خلأها کارت ویزیت و برآورده ساختن نيازها سراغ چه كساني بروند، و پس از پديد آمدن و انتشار كتاب، آثار را به چه كساني و در كجاها عرضه كنند. نشر تخصصي، نشر حرفهاي است، چاپ تراکت و در كار بعضي از ناشران اين دسته، اوج و اعتلاي حرفة نشر است. در كشورهاي در حال توسعه امكان پيدايش و گسترش نشر تخصصي كمتر به دست ميآيد. محدود بودن چاپ کارت ویزیت بازار و معدود بودن پديدآورنده و مخاطب متخصص مانعهاي عمده بر سر راه نشر تخصصي است. پس از انقلاب اسلامي، چند ناشر تخصصي به فعاليت پرداختهاند.
ناشران با آثار باارزش و كم ارزشنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی