گروه اول با انديشه و طرح و پيشنهاد کارت ویزیت به سراغ پديدآورندگان ميروند. پيشنهادها و سرمايهگذاريهاي مادي و معنوي اينگونه ناشران ميتواند رويداد فرهنگي به وجود آورد. اين ناشران، انديشه ميدهند، سرمايه ميگذارند، مخاطره چاپ تراکت ميپذيرند، و ممكن است در ازاي آنها سودهاي كلاني نيز ببرند و خود و ديگران را به شهرت و اعتبار برسانند. ناشران اصيل و برجسته در كشورهاي پيشرفته تقريباً همگي در اين گروه جاي ميگيرند. چاپ کارت ویزیت گروه دوم به انتظار مينشينند، و از ميان آثاري كه پديدآوردندگان مختلف يا واسطههاي كتاب و معرفان بدانها عرضه ميكنند.
ناشران عمومي و تخصصينظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی