به اعتبار موضوع نيز ميتوان ناشران را به دو دستة کارت ویزیت عمومي و تخصصي، و در تخصصي به موضوعهاي خاص و اخص تقسيم كرد. ناشران عمومي تقريباً در همة زمينهها فعاليت ميكنند. همة ناشران عمومي مبتكر و تأثيرگذار نيستند، و به چاپ تراکت مخاطبان خاصي نيز نميانديشند. انگيزة اين دسته از ناشران بيشتر تجارتي است و شايد جنبة فرهنگي حرفهشان تابع جنبة اقتصادي باشد. بيشتر ناشران كشورهاي درحال توسعه، از جمله در ايران، در چاپ کارت ویزیت سلك ناشران عمومي قرار ميگيرند.
ناشران با آثار باارزش و كم ارزشنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی