چاپ مرکزی

بر اساس نوع مخاطبان مي‌توان ناشران را تقسيم کارت ویزیت كرد. ناشران مخاطب‌گرا سعي دارند مخاطبان خاص خود را خوب بشنانسد، حفظ كنند و بر شمار آنها بيفزايند. تعيين م...

بازدید :209
جمعه 21 آبان 1395زمان :18:02
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بر اساس نوع مخاطبان مي‌توان ناشران را تقسيم کارت ویزیتكرد. ناشران مخاطب‌گرا سعي دارند مخاطبان خاص خود را خوب بشنانسد، حفظ كنند و بر شمار آنها بيفزايند. تعيين مخاطب يا مخاطبان مشخص، در عين حال معين كردن ماده و موضوع چاپ تراکتكار نيز هست؛ براي مثال ناشراني كه براي كودكان، زنان، قشرهاي خاصي از جامعه، آسيب‌مندان، اقليتهاي قومي، فرهنگي، زباني، كتاب منتشر مي‌كنند، هم مخاطبانشان و هم تا حدود زيادي منابعي چاپ کارت ویزیتكه بايد منتشر كنند برايشان مشخص است.



مشاهده پست مشابه : آموزش نصب وایرلس در کامپیوتر معمولی
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
چاپ مرکزی چاپ مرکزی کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 1261
  • بازدید کلی : 13642
کدهای اختصاصی