بر اساس نوع مخاطبان ميتوان ناشران را تقسيم کارت ویزیتكرد. ناشران مخاطبگرا سعي دارند مخاطبان خاص خود را خوب بشنانسد، حفظ كنند و بر شمار آنها بيفزايند. تعيين مخاطب يا مخاطبان مشخص، در عين حال معين كردن ماده و موضوع چاپ تراکتكار نيز هست؛ براي مثال ناشراني كه براي كودكان، زنان، قشرهاي خاصي از جامعه، آسيبمندان، اقليتهاي قومي، فرهنگي، زباني، كتاب منتشر ميكنند، هم مخاطبانشان و هم تا حدود زيادي منابعي چاپ کارت ویزیتكه بايد منتشر كنند برايشان مشخص است.
مشاهده پست مشابه : آموزش نصب وایرلس در کامپیوتر معمولی